HTML

Makk.Marci

Makk Marci egy derék gyerek, - Mindig vidám, sokat nevet, - Játszik, ugrál, tornázik, - Hóban csúszkál, nem fázik, - Télen-nyáron jól mulat, - Mert egészséges, mint a makk!

Napi rendszerességű testmozgás

2010.02.04. 15:05 Makk.Marci

Ezt már a szilveszteri bulin megfogadtam, és annak ellenére, hogy nem tudtam még a nagykönyv szerint megszokni (mert 21 napig nem tudtam mindennap mozogni), azért bízom benne, hogy a néhány lustaságból kihagyott nap nem szegi kedvemet. Valószínűleg vezetni fogok róla egy siker-bukás diagramot, amelyen jelölni fogom, hogy melyik nap mozogtam és melyik nap nem. Ha a görbe felfelé áll :-), akkor elégedett lehetek, viszont ha lefelé görbül, akkor ismét saját magam megerőszakolására lesz szükség. Ah, de kétértelmű dolgok ezek...

Szóval hogyan döntse el az ember, hogy márpedig most tornára fel? Miért lenne nekem fontos a mozgás? Vajon a testem, vagy az agyam adja fel előbb, hogy mozogni fogok, vagy nem? Mi a jobb - vasakarattal, lendületesen belekezdeni, vagy szépen nyugisan, célkitűzéssel, kellő agymunkával előkészített edzéstervvel belefogni egy kis futásba, kondizásba, biciklizésbe, gyúrásba, kinek mi tetszikbe?

A testépítés filozófiája

 

Továbbiak:

- Létezik-e biotestépítés? - mennyi építő hozzászólás!

- Hogyan előzhetjük meg a szívbetegségek kialakulását?

- A csonton túl - a mozgás szabadsága, a szabadság mozgásasát?

- Minél kevesebbet üljünk egy helyben - az ülő életmód ártalmai

- Tíz tipp a hátfájás ellen

- Bakfis korban mozogni, egészségesen étkezni!

 

Kedvenc lapom keresőjében érdemes még rákeresni a következőkre is: otthoni edzésterv, testépítés étrend, testépítés bibliája, testépítés enciklopédiája

komment

Címkék: mozgás

süti beállítások módosítása