HTML

Makk.Marci

Makk Marci egy derék gyerek, - Mindig vidám, sokat nevet, - Játszik, ugrál, tornázik, - Hóban csúszkál, nem fázik, - Télen-nyáron jól mulat, - Mert egészséges, mint a makk!

Feliratkoztam a hírlevélre

2010.01.27. 23:24 Makk.Marci

És nem bántam meg. Hogy mit is kaptam ezért a regisztrációért?:

  • Részt vehetek egy egészségtudatos kis közösség életében, tapasztalatokat gyűjthetek hasonló érdeklődésű emberektől. Hozzá tudok szólni az oldalon levő témákhoz, illetve saját kérdéseimet tehetem fel, melyre - az oldalon eddig olvasottak alapján - az egészséges életmódban előttem járók, tapasztaltabb emberek, szakemberek, stb. válaszolnak
  • Heti összefoglaló érkezik postafiókomba az oldalon történtekről, azaz nem maradok le semmi érdekes témáról, ha esetleg nem tudok gyakran felmenni az oldalra. Példaként íme egy hét összefoglalója
  • Ingyenesen letölthettem a "10 legkockázatosabb vegyületcsoport, amit érdemes kitiltanod a fürdőszobádból" című tanulmányt
  • Hozzáférést kaptam a hatóanyag listához. Így vásárlás előtt megnézhetem, hogy mennyire egészséges, illetve káros anyagokat tartalmaz az adott termék
  • ÉS ami a legnagyszerűbb szerintem, FIGYELJ!, saját tanácsadót kapok! Hoppá, ilyennel azért nem nagyon találkozik az ember! Ki is próbálom mindjárt...
  • Na és még egy csomó egyéb... Itt olvasd el!

komment

Címkék: alapinfó

süti beállítások módosítása